WELKOM

Welkom op mijn blog. Dit blog geeft mijn interesse weer over kunst. Hoe ik mijn kunstenaars bestaan beleef, maar ook hoe ik me door de kunst van andere kunstenaars laat inspireren. Reactie's op mijn post zijn steeds welkom. Dank voor je bezoek! ________________________________________________

woensdag 13 januari 2010

Foto van mijn profiel.


Na lang zoeken en overwegen wat ik zou gebruiken als foto om het profiel op mijn blog en facebook weer te geven heb ik uiteindelijk besloten de naam van mijn blog te gebruiken. " PAR-L'ARTE "
Al jaren noteer ik in tekenboeken mijn doen en laten, meer bepaald van wat ik doe met mijn kunst. Voorontwerpen van installaties, schetsen, of bedenkingen bij een ontwerp van een kunstwerk, toekomstplannen, berekeningen van de nodige materialen om een kunstwerk te maken...of een verslagje van een bezoek aan een expo, galerij, een studiereis...met andere woorden, het zijn mijn dagboeken over mijn leven als kunstenaar.
Een mooie reeks boeken staan al te wachten om gelezen te worden! Maar nu nog niet! nog te vroeg...later...veel later zijn ze in te zien!
Ieder boek begint op de eerste bladzijde met de naam van mijn atelier- en exporuimte.
Voila! het zijn deze eerste bladzijden van enkele boeken uit de grote reeks die ik heb gefotografeerd en als profielfoto nu gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten