WELKOM

Welkom op mijn blog. Dit blog geeft mijn interesse weer over kunst. Hoe ik mijn kunstenaars bestaan beleef, maar ook hoe ik me door de kunst van andere kunstenaars laat inspireren. Reactie's op mijn post zijn steeds welkom. Dank voor je bezoek! ________________________________________________

zaterdag 9 januari 2010

Facebook

Vanaf heden heb ik een facebookadres.
Je kan me vinden bij facebook onder de naam: Daniël Gustaaf De Clercq

Het is ook de bedoeling via dit computersysteem met kunstenaars in contact te komen en langs deze weg eveneens mijn blogadres te verspreiden.
Wel al opgemerkt dat het ook om een razend snelle verspreiding van het geschreven woord gaat!
Zoals bij het bloggen zit je binnen enkele seconden aan de andere kant van deze wereldbol...

2 opmerkingen:

  1. Het is ook altijd interessant van foto's van kunstwerken op je facebook te zetten; niet iedereen ziet namelijk je blog-adres op je profiel staan. Al je facebook-vrienden zullen dan ook, telkens je een nieuwe foto op facebook zet, dat zien in hun "nieuwsoverzicht".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Ivo,

    Dat zal ik zeker doen in de toekomst, maar eerst nog aanleren om foto's te plaatsen van mijn toestel naar PC enz... Het programma ivm foto's plaatsen op de pc moet ik nog bestuderen...hmm...niet vanzelf sprekend voor mij!
    grtjs,
    D.G.

    BeantwoordenVerwijderen