WELKOM

Welkom op mijn blog. Dit blog geeft mijn interesse weer over kunst. Hoe ik mijn kunstenaars bestaan beleef, maar ook hoe ik me door de kunst van andere kunstenaars laat inspireren. Reactie's op mijn post zijn steeds welkom. Dank voor je bezoek! ________________________________________________

donderdag 7 april 2011

ECOLINE OP HANDGESCHEPT PAPIER


Liggend naakt, getekend met rietpen en ecoline op handgeschept papier.
Dit werk is gemaakt tijdens een tekenavond naar een levend naaktmodel. Het was de bedoeling enkele spontane schetsen te maken en inkleuren. Dit alles binnen een tijdsspanne van max. 15 minuten.
Dergelijke werken geven me een zekere voldoening , gewoon om de spontaniteit waarmee men dan een resultaat bekomt die uiteindelijk weergeeft wat je ziet. Heel oppervlakig, de details zijn echt niet nodig.

Liggend naakt, ecoline op handgeschept papier.
15 cm op 20 cm.
N.T.K. in privé bezit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten