WELKOM

Welkom op mijn blog. Dit blog geeft mijn interesse weer over kunst. Hoe ik mijn kunstenaars bestaan beleef, maar ook hoe ik me door de kunst van andere kunstenaars laat inspireren. Reactie's op mijn post zijn steeds welkom. Dank voor je bezoek! ________________________________________________

zaterdag 5 maart 2011

ZO OOK IN DE KUNST !

Zo ook in de kunst is deze onderstaande uitspraak een grote waarheid!
Vooral als men met meerdere kunstenaars in een collectief wenst samen te werken.

" Als je een schip wilt bouwen, roep dan geen mannen bij elkaar om het hout te verzamelen, het werk te verdelen en orders te geven.
In plaats daarvan leer ze verlangen naar de enorme eindeloze zee. "

Antoine de Saint Exupéry - Franse schrijver ( 1900 - 1944 )

2 opmerkingen:

  1. Een uitspraak die staat als de rots van Mont Saint Michel - onverwoestbaar in de branding...
    Mvg
    Evarist

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Evarist,

    Zo ook in de kunst!
    Zeker geldig voor een kunstenaarscollectief!

    grtjs, D.G.

    BeantwoordenVerwijderen