WELKOM

Welkom op mijn blog. Dit blog geeft mijn interesse weer over kunst. Hoe ik mijn kunstenaars bestaan beleef, maar ook hoe ik me door de kunst van andere kunstenaars laat inspireren. Reactie's op mijn post zijn steeds welkom. Dank voor je bezoek! ________________________________________________

vrijdag 23 juli 2010

KUNSTROUTE " ONDERWEG" II

















href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjw8iO9-uP9IX2cpjEd3gnz8q__XOcOJGV6jPtzChcU_CchX-gOB2uSpuMsM5XxY0642bZ-aJye6DwkCl6orWPgV0NXMzhqKfjBsLTotnE3ljipHTfVQSimnT7NpCsUCTDXotmhUsmObR4/s1600/P1020476.JPG">

Enkele foto's uit de verzameling van kunstwerken die te zien zijn op de kunstroute "ONDERWEG" in het provinciaal domein Puyenbroeck te Wachtebeke.
Een beeldenroute , ingericht door het kunstenaarscollectief Lo-art F.V. uit Lochristi.
Als lid en voorzitter van het collectief was het een hele opgave om samen met de andere leden deze kunstroute tot een goed einde te brengen.
Drieendertig kunstenaars zorgden in totaal voor vierenveertig kunstwerken.
De kunstroute is 3,5km lang en kan zowel te voet als met de fiets bezocht worden.
Alle dagen vanaf 9uur tot 21uur, vanaf 10 juli tot en met 30 september 2010
Toegang is gratis.

2 opmerkingen:

  1. Fascinating work.
    It has been delightful
    to visit your gallery.
    Good Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ SKIZO,

    Thanks, 33 artist end 44 works of art!

    greet,
    Daniël Gustaaf

    BeantwoordenVerwijderen