WELKOM

Welkom op mijn blog. Dit blog geeft mijn interesse weer over kunst. Hoe ik mijn kunstenaars bestaan beleef, maar ook hoe ik me door de kunst van andere kunstenaars laat inspireren. Reactie's op mijn post zijn steeds welkom. Dank voor je bezoek! ________________________________________________

donderdag 11 maart 2010

Een nieuw blog gevonden ! Een juweeltje !

Een juweeltje van een blog gevonden. " GRAND CENTRAL ACADEMY ".
http://grandcentralacademy.blogspot.com
Een juweeltje ! Het is een blog dat de moeite is te bezoeken.
Er wordt daar kunst gemaakt van het hogere niveau. Ik heb het blog ontdekt via het blog van Annie's tekenkamer. Hallo Annie, niet de eerste keer dat ik wat te ontdekken heb op je blog hé.
Vind het nodig deze mooie blog te vermelden.
Gewoon bezoeken en genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten